birkerebir
 


birkerebir Hakkında
Olumlu : 699   Olumsuz : 10    Başarı Yüzdesi : % 98,6

20 mayıs.. arkadaşlar fal alımına kapattım yine.. 10 tane kadar fal gelmiş, 2 gün içinde bunları bitirip tekrar açacağım.. ayrıca bu gece ( 20 mayıs'ı 21 mayıs'a bağlayan )sabaha karşı saat 04:30'da çok önemli bir güneş tutulması gerçekleşiyor.. bu saatte kendiniz ve tüm evren için olumlu dileklerde bulunun.. altınçağın başlangıcı olarak kabul ediliyor.. biz meditasyon yapacağız ve dünyanın dört bir yanında yapılıyor..siz de 5 dakikada olsa gönlünüzden pozitif duygular geçirin o saatte.. öpüyorum hepinizi..

tarot ya da hislerimiz aracılığıyla isabetli tahminlerde bulunuyoruz...bunların pek çoğu gerçekleşebiliyor evet.. ancak lütfen fal olayını eğlence amaçlı bir durum olarak kabul edin.. çünkü burada olumlu ya da olumsuz ne hissediyorsak ya da ne çıkıyorsa yazıyoruz.. ama hiçbirinizin "karma" larına müdahale etmek istemem.. bu büyük sorumluluk.. o nedenle inanıp inanmamak size kalmış ya da bu yönde hareket etmek.. her ne olursa olsun bu eğlence amaçlıdır... ama danışmanlık yönü oldukça farklı, ama özellikle tarot ve fallarda çıkanları kabul edip etmemek sizin insiyatifinizdedir..sizin de böyle düşündüğünüzü bilirsem çok daha rahat bir şekilde hislerimi yazabilirim..unutmayın ki hislerimiz büyük çoğunlukla doğruyu işaret etse de geleceği sadece tanrı bilir.. güzel ve ışıklı günleriniz olsun..

tarot için kelt açılımı seçerseniz daha iyi olur, kendi kartlarımdan açılım yapıyorum genelde, ama hangisinin enerjisi uygun gelirse ona yönelebiliyorum vs..bilgilerinizi ve sorunuzu da açık açık yazabilirsiniz..bilgileriniz ve bir kişi içinse şayet o kişinin bilgileri de doğru olursa daha net, doğru çıkar açılım..

DEĞERLİ ARKADAŞLARIM, YOĞUN İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.. :) VIP+ OLARAK DEVAM ETMEYE KADAR VERDİM BUNDAN SONRA, DAHA AYRINTILI, DAHA ÖZENLİ YORUMLAR GÖNDERMEK İÇİN, BÖYLESİ DAHA ÇOK İÇİME SİNECEK...YOĞUNLUK AZALACAĞINDAN BEKLEME AZ OLACAK.. SEVGİLER..

maneviyatı yüksek bir insan olmak dünyadan elini ayağını çekmek değildir.. özünde iyi bir insan olarak, iyilik ve sevgi yönünü ortaya çıkararak tanrının bize vermiş olduğu nimetlerden faydalanmaktır.. ve aşk en yüksek özgürlük biçimidir.. ve aşk tanrıya yaklaşmaktır.. önce kendinize aşık olun, önce kendi benliğinizi sevin.. siz böyle yaptıkça,içinizdeki tanrısal sevgi ışığı yükselecek ve işte o zaman gerçek aşk kapınızı çalacak.. özgür, eşit ve dengeli güzel ilişkiler dilerim..

... kaderinizdeki eşin özellikleriyle ile ilgili olarak astrolojik bilgi isterseniz, bunu kahve ve tarotta ek bilgi olarak özellikle belirtin ve kendi doğum tarihinizi ay gün yıl olacak şekilde gönderin,biliyorsanız saatini de yazın, sevgiyle.. :)

Profesyonel yaşam koçuyum.. çalışmalarım özellikle aşk, ilişkiler, bilinçaltı ve spiritüel alanlarda devam etmekte... Kahve falı ve ÇEKİMYASASI UYGULAMALARI dışında özellikle ♡♥ AŞK tarotunda♡♥ uzmanım...
Özel tarot kartlarımdan sizler için çekip yorumlayabilirim.. ve siz.. aslında tüm bilgi içinizde, ben sadece hissettiklerimi söyleyerek hatırlamanıza yardımcı oluyorum o kadar..
NOT: Aşk tarotu için sistemden otomatik kart seçip gönderin ama ben sizin için kendi aşk tarotu kartlarımdan çekip bakıyorum.. sadece genel aşk yorumumu istiyorsunuz yoksa özellikle bir kişi için mi, şuanki ilişkiniz için mi onu belirtin lütfen..çok daha güzel sonuçlar alalım.. )
Özellikle bana baktırmak istediğinizde diğer falcılar seçeneğini işaretlemezseniz havuza düşmez..mutlaka da geri dönerim..yoksa 1 saat içinde havuza düşüyor.. bilginize.. sonra neden bakmadı demeyin ;)

BİR İPUCU:

ilişkilerinizde bir davranışta bulunacağınız zaman, içinize dönüp bakın. Yapacağınız bu davranış sizi onurlu mu hissettiriyor yoksa onursuz mu. O an için durumu kurtarmak için yapacağınız her onursuz davranış sonrasında size dönüp dolaşıp olumsuz bir durum olarak döner. Ya erkeğin saygısını kaybedersiniz ya da bir şekilde daha da fazla kendinizden vermeye başlarsınız.. Bu evrensel bir kuraldır ve aslında tüm ilişkilerinizde ve olaylarda geçerlidir.. bunu anlamanın en iyi yolu yapacağınız davranış içinizde sıkıntı yaratıyor mu, kendinize aslında yakıştıramıyor musunuz, korktuğunuz için mi böyle davranıyorsunuz.. lütfen buna dikkat ediniz.. HER ONURLU DAVRANIŞ İLERİDE SİZE GERİ YANSIYACAKTIR VE GÜZEL OLAYLARI ÇEKECEKTİR..

GELECEK SONSUZ OLASILIKLARLA DOLUDUR..


ŞUANKİ HİSSETTİĞİMİZ GELECEK OLASILIKLARDAN BİRTANESİDİR.BİLİNÇALTIMIZDAKİ İNANÇLARIMIZLA EVRENE YAYDIĞIMIZ SİNYALLER BU İNANÇLARIMIZA BENZER OLAYLARI ÇEKMEMİZE NEDEN OLUR..
KORKULARIMIZI TEMİZLEDİĞİMİZDE GELECEĞİMİZİ DEĞİŞTİRME ŞANSIMIZ DA VARDIR.. HEPİMİZE POZİTİF OLAYLARIN YAŞANACAĞI BİR GELECEK DİLEYELİM.. UNUTMAYIN SİZ DEĞİŞTİĞİNİZDE DÜNYA DEĞİŞİR...HAYATINIZDAKİ KISIR DÖNGÜLERLE İLGİLİ OLUMLAMA İSTEDİĞİNİZDE TAROT GÖNDERİNİZ VE SORUNUNUZU YAZINIZ..YARDIMCI OLABİLİRİM...
İLİŞKİLERLE İLGİLİ SORUN YAŞAYANLAR VE İSTEDİKLERİ ERKEKLE DÜZGÜN BİR İLİŞKİ KURMAK İSTEYEN BAYANLAR...
İLK TAROTUNUZDA GENEL İSTEDİĞİNİZ YORUMU ALIYORSUNUZ SORUNUZU SORARAK ,,
İSTERSENİZ İKİNCİ GÖNDERDİĞİNİZ TARONUTUNUZDA TELEPATİK İLİŞKİYLE İLGİLİ UYGULAMA GÖNDERİYORUM..ÇEKİMYASASINI KULLANMAYI ÖĞRENİYORUZ İLİŞKİLERİMİZLE İLGİLİ..SONRASINDA TAKİP EDİYORUZ OLAYLARI VE
3. TAROTTA DA GENEL BİR BİLİNÇALTI UYGULAMASI YAPIYORUZ.
SİZ BİLİNÇALTINIZI TEMİZLEDİĞİNİZDE İLİŞKİLERİNİZ DE GÜZELLEŞECEK VE DEĞİŞECEKTİR.
TELEPATİ UYGULANAN VE ARAŞTIRILAN BİR YÖNTEMDİR..AYRICA BURASININ EĞLENCE AMAÇLI BİR PLATFORM OLDUĞUNU BELİRTİP ELBETTEKİ TIBBİ YA DA PSİKOLOJİK VERİLER İÇERMEDİĞİNİ DE SÖYLEMELİYİZ... TÜM UYGULAMALARDAN SONRA KADERİNİZDE VARSA KİŞİ GELECEKTİR..BUNUN DIŞINDA Hiçbir kadın ya da erkeğe zorla bir şeyi kabul ettirmek için telepatik bağ kuramayız. Evrenle bir bağ kuracaksak ya da ondan bir şey isteyeceksek, sadece biz değil, yaratılmış herkesin en yüksek mutluluğunu ve hayrını istemek zorundayız. SEVGİLER.. ( kaynaklar: nil gün, r.şanal günseli, seda diker, rhonda byrne, nuray sayarı, üstün dökmen ... vs.. ve kendi yazdığım meditasyonlar.. :) )
Aynaya yüz kere secde etsen hiç yerinden oynamaz. Onda eğer sonradan olmuş bir çirkinlik varsa, kusuru kendinde bil aynayı kötüleme Şems-i Tebrizi... İLİŞKİLERİMİZ BİZE AYNALIK GÖREVİ GÖRÜR..
Notu Fal baktıran üyelerimizin falcı hakkındaki yorumları  
15-05-2012 01:26:06
Öncelikle çok teşekkür ediyorum.. Bu kadını ben tanıyor muyum? yüzü bana dönük ve evliliğe hazırlayacak olan bensem daha naif ve ilgili davranmam gerekiyor değil mi. gözü dışarıda değil değil mi? bana olan duygularından emin mi? ve kadın konusu ile ilgili ne yapmam gerekiyor eski sevgilisi değil değil mi? son olarak evleneceğimizi görebiliyor musunuz? Çok teşekkürler
swtpswtp
17-05-2012 18:05:24
hala cevap bekliyorum sizden:(
swtpswtp


13-05-2012 23:15:12
tşk yorumunuz için evet hayırlısı görüşmeden bir netlık kazanmakcak msnde konuşuyoruz konuşmalarımızda iyi gidiyor bakalım hayırlısı tşk
yeliz


13-05-2012 15:54:10
Yorum için çok teşekkürler.Dikkatli olacağım.Selamlar
Asule


12-05-2012 18:43:29
Yorumunuzu hayranlıkla okudum sevgili birkerebir ewet okul dönemim uzadı geçen dönemden ders bırakmadım ama bu dönemden biraz korkuyorum söyledikleriniz motive etti beni elimi sıkı tutucam bu konuda. Aşk hayatımda söylediklerinizde çok doğru :)Benden hoşlandığını bildiğim ama benim istemediğim biri olmuştu ama ben o zamanda ısınamamış istememiştim halada istemiyorum. Bu benden hoşlanan kişi geçmişte olan biri olabilirmi ? Yada tanımıyor olabilirmiyim? Evlilik hayatımda 30 yaş öncesi olacak demişsiniz hislerinize hayran kaldım kışa işe girmeyi düşünüyorum sizce kaç yaşında evlenirim içinizde geleni söyleyebilirsiniz çok merak ediyorum :) Her kızın merak ettiği bir durum bu ama benimki ayrı çünkü hayatım boyunca ilişkileri hiç yürümeyip hemen biten bir insanım ben bu durumda gerçekten evlenemeyeceğimi düşünmüştüm. 23 yaşındayım sizce kaçta olur bu :) Emeklerinize sağlık sayın birkerebir içime su serptiniz :) Cevabınızı bekleyeceğim :)
sinceyank


10-05-2012 23:56:04
Çok teşekkür ederim sevgili Birkerebir, emeğinize sağlık.. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.. :)
elliff
15-05-2012 19:00:30
Sevgili Birkerebir, fal alımı açılmıştır yazmışsınız ama ben fal gönderemiyorum size.. Teknik bir sorun olabilir mi acaba?? Görüşmek üzere..
elliff


10-05-2012 20:11:46
teşşekkürler yorumunuz için zaten bu kişi beni pek tanımıyo bile yani dershanenin muhasebecisi o,bende dershanede öğrnciyim,bana o gözle baktı mı onu da bilmiyorum..25-35 yaş aralığında biri var öğrenci o da ama o benden hoşlanıyo ama ben hoşlanamıyorum ondan umarım karşıma çıkan kişi o olmaz
nensicik
10-05-2012 20:39:39
bişi daha sormayı unuttum o adını yazdğım kişinin bi kız arkadaşı yok galiba
nensicik


08-05-2012 18:27:51
çok teşekküler
Model


09-05-2012 21:25:06
teşekkür ederim.o dediğiniz bayan bozdu arayı zaten.ben suan yanlış anlaşılıyosam onun yüzünden:)))
nyz123
09-05-2012 21:25:42
çok güzel bakmışsınız olayı sanki birebir yaşamış gibi anlattınız. çok çok teşekkürlerr:)))
nyz123


09-05-2012 20:59:34
Çok teşekkür ederim güzel ve detaylı yorumunuz için, emeklerinize sağlık, gerçekten hisleriniz çok kuvvetli, çok şaşırtıcı, tebrik ederim, ağzına sağlık.. Hayır maalesef henüz ondan yana bir haber yok, bekliyorum, ben mesaj yolladım, 2kez ve görmeye gittim, emrivaki gibi ancak ne haber verdi, ne de geldi, hiç aramadı, bekliyorum, bir öneriniz var mı?yapabileceğim bir uygulama olabilir mi?tekrar çok teşekkür ederim..sevgilerimle
ninfe


08-05-2012 20:48:13
Emeğinize sağlık,çok teşekkür ederim.Açıklayıcı,özenli,harika bir yorumdu,beklediğime değdi..kişisel tüm saptamalarınız doğru..benim işimde bir değişiklik gördünüzmü,bugün birtakım olumsuzluklar yaşadım işyerimde,sanki kopma noktasına geldim gibi.:(bir işyeri değişikliğinden bahsetmişsiniz,bu benim işim olabilirmi acaba?iyi akşamlar..
nazcan


08-05-2012 18:29:38
nekadar emek vermişsiniz beklediğimede değdide gerçekten çok teşekkürler,soru bile bırakmamışsınız sorulacak..inş.dediğiniz gibi olur herşey tekrar tekrar teşekkürler..görş.üzere.hoşçakalın.
Model


11-05-2012 18:55:51
Cok cok tesekkur ediyorum birkerebir, evet beklentim bursla ilgiliydi ve hukumet baglantisi olabilecek bir bolumde okuyorum, dogrusunuz:) umarim dediginiz sekilde guzel olur ilerisi. Siz kumral bir bayanla gene kumral birinin birlikteliginden bahsetmissiniz, evet ben kumralim fakat bu aralar aklimda biri var ve o esmer.sizin dedikleriniz bu kisi icin gecerli mi emin olamadim. Onun sanki cekindigi bir durum var yani ilgisiz davranmiyor fakat emin olamiyorum yaklasimindan. Yakin zaman once tanistigim birisi, daha fazla tanimak istedigim bi kisi. Buraz ucu acik bir soru olacak ama konuda bana soyleyebileceginiz birsey var mi ?
naz61292


03-05-2012 00:53:48
tşk öncelıkle,evet bir kişi olmuş ama bitmiş yazdığım gibi bir ara görümüştük ama bağlantı koptu dıye ozaman o kişi araya girmiş, ama bitmiş ben iletişim kurunca çok sevındığını kendısı mahcup olduğundan bana yazamadığını söylüyor kendısı yurt dışında iş için ama gelirsede ankarada asıl işi ist gelmesı biraz zaman alcakmış işyerini kurulması yakında gelmeye düşünüyor gelince netlık kazancak evet sizde söylemenısı istiyorum ne olursa olsun her zaman dediğiniz çıktı etkılemez daha çok dikkatlı olmamı sağlar tşk herşey için
birkerebir
03-05-2012 23:29:00
merhaba tekrar, evet gelecek ve de yaz günlerine denk gelecek görüşmeniz diye düşünüyorum.. şöyle, bu kişinin iş hayatı nedenli bir yolu ve düzeni var, ve de bu düzen içinde sürekli sizin yanınızda olamayablir ve bu nedenle de siz bir süre sonra biraz uzak hissedebilirsiniz bu kişiye ve de soğuyabilirsiniz diye düşündüm ben...böyle bir uzaklaşma gerçekleşirse de bu kişi başka bir kişi ile görüşebilir, o dediğim arada olan bayan olabilir bu.. ama eğer ki onun düzenini kabul ederseniz ve irtibatı koparmazsanız ve de ilgilenirseniz, bu ilşki evliliğe kadar gider..sevgilerimi gönderiyorum..
yeliz


02-05-2012 13:43:43
bu yıl evlılık varmı bize
birkerebir
03-05-2012 23:31:01
sizin sonunuz evlilik sevgili dilara892; ama gecikmeli biraz, bu sene geçer diye düşünüyorum.. diğer konuyla ilgili yazdım ama moralinizi bozmayın,geçici bir mekansan uzaklaşmanız gözüküyor, aranızda sevgi anlamıyla ilgili bir problem yok dediğim gibi, ufak tefek şanssızlıklar ve de iş işle ilgili de bazı sıkıntılar tek problem.. ama sonunuz evlilik .. sevgiler..
Dilara892


01-05-2012 23:57:00
çokk tşk ederim birkerebir şaşırttın beni gerçekten çok iyisinnn:)) eskıden ayrıldıgı bırı vardı ama o evlendı onla olmucagını bılıyor..birkaç sorum olacak benim cvplarsan herşey netleşcek bende:) şimdi ben bir arkdsmla gitmeyi düşünüyorum sıcakkanlı olcam o soguk davranabılırmı diyosun? nasıl davranmam lazım? yanı gel çalış dermı sence bunu cok merak edıyorum??? bır de ona hoşlandığımı sölesem tavrı ne olur sence?
birkerebir
03-05-2012 23:33:00
merhaba; hoşlandığınızı söylemeyin derim ben aslında..yani hoşlandığınızı söylerseniz vs.. tekrar da başlayabilirsiniz evet ama, biraz sıkıntılı olur sizin burada çalışmanız tekrar sanki, öyle gördüm ben.. biraz oyalayablir, ve de maddi manevi biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz.. ama herşeyin hayırlısı olsun.. güzel günleriniz olsun.. sevgiler..


almilaaa
04-05-2012 00:13:28
anlamadım ya sımdı söle sorayım ben hoşlandığımı sölemesem çalış demezmi kendisi??? bir de soğuk mu davrancak ben nasıl davranıyım?? bu 2 SORUMA CVP VERIRMISINIZ BENI SIZ YONLENDIRIN LÜTFEN:((( MADDI MANEVI SIKINTI DDA OLSA YANINDA OLMAK ISITYORUM ONUN EE ADI AŞK:)))
almilaaa


01-05-2012 10:22:39
içimi rahatlattın çok saol güzel insan.peki kesin bir birleşme gözükmüyomu? tekrar görüşücez inş..
birkerebir
03-05-2012 23:35:53
rica ederim.. şöyle; bağ esnek görülüyor, yani gerilip kopan bir bağ olmadığından, uzaklşmanın ardından gelecek yakınlaşmanız var.. evet birleşeceksiniz.. sevgiler..
aylincelikkatirci


29-04-2012 20:32:17
Cok saol;) ama kesinlkle dogru kelime onun icin dengesizz aynenn;)) bugune kadar bana denilenler anlamnda sadece siz bildinz!! Merak ettigim iki sey var butanesi projem yani gonlumdeki is anlamnda digeri onunla ciddi bi gorusme yada bulusma gercklesckmi tekrar teskrler
birkerebir
03-05-2012 23:41:55
merhaba tekrar; şöyle; hani çok ciddi meselelerin konuşulması gibi değil de, sanki daha sıradan bir görüşme şeklinde olacak bir görüşmeniz var, onun tarafından bir yakınlaşma hissedebilirsiniz, ama o da tam ne yatığını bilmiyor halde olacak... bu arada iş, roje anlamında dosdoğru yüyün, çok ama çok açık.. gerçekleşecek.. bu isteğinizi devam ettirin, vazgeçmeyin..sevgiler..
mehkan


29-04-2012 17:49:10
merhaba birkerebir yorumlarınızı okudum daha iyi oldum :)))benim anladığım kadarıyla bu kişiyi kafaya takmamamı değmeyeceğini hayatın bana başka ve daha güzel süprizleri olduğu bunları duymak çok güzel beklemek çok zor :) birde bu kişinin beni unutmaya çalışsa da ayrılık istese de hala duygularında ve aklında ben olduğumu söyleyebilir misiniz? ilerleyen günlerde yeni gelişmelerle görüşmek üzere sevgilerimle...
birkerebir
03-05-2012 23:45:13
evet aklında ve duygularında varsınız ama kızgın ve de şuan için unutmak istiyor olarak çıkmış..şuan duyguları olumsuz, ama hani hem seversiniz ama unutmanız ve de uaklaşmanız gerektiğinizi düşünürsünüz ve de karşınızdakine de böyle bir izlenim verirsiniz.. kesinlikle istemiyor izlenimi.. aynen böyle çıkmış.. ama dediğim gibi uzlaşma kartı var sonrasında... hayırlısı olsun.. sevgiler.. :)
beyazgul


28-04-2012 20:52:52
şuan birlikteliğim var 5 yıldır ve çok iyi dostuz,bana aşık ve evlenmek istiyo ne yapcamı bilmiyorum.teşekkürler
birkerebir
03-05-2012 23:47:27
merhaba tekrar, sizi yoğun olarak düşünen bayan figürü bu kişi.. ve de ciddiyete binen ilşkiniz gözüküyor.. siz karar aşamasına geleceksiniz... ama bu kişinin size uygun olduğunu söylemeliyim.. görüşmeleriniz zaten olacak önümüzdeki günlerde.. sevgiler..
batman


04-05-2012 11:12:25
Çok teşekkür ederim sevgili birkerebir :) yine harika ve hep harikasınız, fincanda söylediklerinizin büyük çoğunluğunu yaşadım bile, ayrıca her falda apayrı ve güzel pencereler açıyorsunuz hayata dair, çok çok teşekkür ederim, sevgiler...
gipsy


27-04-2012 23:10:58
çok teşekkürler fakat ben hiç ummuyorum bizim için beraberliğe çunku o olmayacağını sölyedi her fırsatta ve şuan sevgilisi var. şöyle dedniz (sadece dış görüntü olarak birliktelik gösterip ve de kendini oyalama ve de kendini kandırma yöntemi.) yani farklı amaç içinmi sevgiliiler onlar? ardındanda şunu dediniz (bu ilşkide bir gelecek gözüküyor. kartlarda bu ilşkinin sağlam zeminlere oturmayan türden bir arkadaşlık/ ilşki olduğu görülüyor)dedniz gelecek gözukuyor onlara o zaman ciddiler bunlar ilişkide öylemi tam anlamadım ben. ayrıca ben 7 aydır beklıyorum ona adımda attım o olmayacağını belirtti bana ve zaten sevgilisi war şuan bende çok önceden olan bir birliktelik çunku bana dönmedi
birkerebir
28-04-2012 01:56:14
merhaba ruya ruya.. onların ilşkisinde hiçbir gelecek gözükmüyor.. ayrı bir açılım yaptım onlar için sizinkinin dışında ve de yazmıştım..önceden tanışıklıkları olduğunu da belirtmiştim..sağlam bir zeminde değil ve gelecek gözükmüyor.. ama sizin açılımınız bu kişi ile ilgili olumlu çıkıyor..zaman pek çok şeyi değiştirebilir ve de bu kişinin ağırdan alacağı da çıkmıştı sizinle ilgili olarak..ikisinin bir ciddiyet evlilikten ziyade ayrılık çıktı açılımlarında.. sevgiler..
ruyaruya


27-04-2012 14:39:53
Sevgili birkerebir, yine çok şaşırarak okudum yorumunuzu.. "Bu kadar da olamaz artık" dedim çoğu yerde.. Şimdi yakın geçmişte çok kısa bir dönem iki kişinin arasında kaldım ve birisinin isminde c,s,r harfleri vardı gerçekten :) Şimdi size sorduğum kişinin ismi Emre. Aslında çok eski bir arkadaşımdı, bir süre önce duygusal bişeyler başladı aramızda görüşmeye başladık ama sonra ikimizin de bir gerginliği sonucu bir soğukluk oldu. Yaklaşık 1 ay görüşmedik. Şimdi son 2 haftadır tekrar başladık. Aslında arkadaşlık değil ilişkimiz, fakat gerçek bir sevgili gibi de değiliz bence. Kendini bana tam olarak veremediğini hissediyorum, belki iş yoğunluğundan dolayı, belki de tarzı böyledir bilemiyorum. Umarım beni kafasında tam oturtamadığından ya da duygu eksikliğinden değildir.Korktuğum bu. Sevgili birkerebir, zaten mevcut bir ilişkimiz var ama sanırım benim beklentilerimi karşılamıyor, uzun zamandır ilk defa birisine karşı böyle şeyler hissettiğim için de bu durum biraz canımı sıkıyor. Bir de gördüğünüz uzaklaşma acaba yaşadığımız uzaklaşma olabilir mi, yoksa tekrar bir uzaklaşmamız mı olacak?? Ayrıyetten Emre beklentilerimin farkında aslında, ilerdeki tutumu ne olacak sizce?? (beklentilerden kastım, daha sık araması, önemsendiğimi hissettirmesi, daha sık görüşmemizden başka bir şey değil bu arada :)) ) Yorumunuzu sabırsızlıkla bekliyorum ve de çok teşekkür ediyorum. Bence siz gerçekten inanılmazsınız. Hoşçakalın..
birkerebir
03-05-2012 23:52:22
merhaba tekrar, şu sıralar ya da önümüzdeki dönem gerçekleşebilir bu uzaklaşma, bana öyle geldi.. ama sonrasında görüşme var yine.. fakat sevgili elif bu kişinin bir konu var rahatsız olduğu, bunu bulun. yani sizin hayatınızla ilgili bir şey bu.. sizin davranışlarınıza tansıyan bir durum olabilir hayatınızdaki bir etkenin.. ama kendi hayatından ziyede sizinle ilgili.. bunu çözerseniz şayet ki ne olduğunu biliyorsunuz diye düşünüyorum,ya da bulacaksınız, güzel bir birliktelik olabilir.. ama siz kopmasına izin vermeyin ;) sevgilerimi gönderiyorum size....:)
elliff


26-04-2012 08:33:28
günaydın,emeğinize sağlık,çok teşekkür ederim detaylı yorumunuz için, bazı şeyler sormuşsunuz,yükselen burcum sanırım kova akşam saat.20-20.30 arası doğum olmuş,bir oğlum var,söyledikleriniz düşüncelerimle aynı, kız bebeği anlayamadım?zamanımız olsaydı isterdim,tabii..onun bir kızı var,okul çağında.evlilik için bir süre çıkmışmıydı?tekrar çok teşekkür ederim,görüşmek üzere,sevgilerimle..
birkerebir
04-05-2012 00:18:31
merhaba tekrar, evlilik ile ilgili bir süre çıkmadı, bu çıkan kız bebek onun kızı olabilir yani çocuk bebek şeklinde belirmiştir muhtemelen... yani bu kızın bir etkisi olabilir ve de onun bir durumuyla ilgilenmek durumunda kalabilir önümüzdeki günlerde.. ama sizin ilşkinize etki eden bir durum.. biraz mekansal anlamda bir süre uzaklık ya da görüşememe gibi durumlarınız olabilir bu yüzden bir süreliğine.. sevgiler..
ninfe


28-04-2012 22:50:53
tek kelıme ıle benı anlatmısınız. hayatıma comak sokan kısıde benı yonlendırmek ısteyen kısı de var dogru. gec mısımıde cok ıyı bır sekılde bılmısınız mukammel. ask hayatın yakın zamanda demısınız ne kadar yakın sızce. nasıl bırısı bununla ılgılı hıslerınız ne dıyor acaba
birkerebir
04-05-2012 00:23:15
merhaba tekrar, tarot net bir tarih vermez ama şöyle söyleyebilirz bu önümüzdeki üç ay içinde değil, çünkü yakın gelecek dediğimiz ortalama bu 3 aylık süreci kapsar, ilk aylarda o eski bayanın etkisi ve de belirsiz diğer kişinin etkisi var.. yani yaz dönemeninin geçmesi gerekiyor diye düşünüyorum, yani yılın 2 . yarısı diyebiliriz.. kalbinizin güzelliği tüm olaylarınıza da yansısın umarım.. sevgiler..
husmann


24-04-2012 01:37:09
teşekkürler birkerebir yoğunluğunuzdan dolayı beklemek çok zor geldi ama yorumunuz bana moral verdi ve motive etti. kararlarımı netleştirmemi sağladı. kendimi biraz disipline sokup azmetmem gerekli zorlu bir süreç olacak ama yeter ki meyvesini yiyebileyim :)) gönderdiğiniz 2 tane olumlamayı aynı anda yapabilir miyim yoksa ilk önce biri sonra diğerine mi geçiş yapmalıyım? Birde topraklama yaparken demişsiniz ya gözünüzde canlandırın vs diye işte ben gözümün önünde hiç birşeyi canlandıramıyorum daha öncede bu tarzda bir çalışma yapmaya çalışmıştım ama nedense görüntüyü görmeyi bir türlü başaramadım kendimi zorlarsam da uyuyakalıyorum :))) yani sadece düşüncelerde kalması görmeyi başaramamak olumsuz etki yaratır mı? tekrar teşekkür ederim yardımlarınızı bilgilerinizi bizden esirgemediğiniz için sevgilerimle...
birkerebir
24-04-2012 02:44:08
merhaba :); fal alımına kapattım bir süre bekletmemek için ama sizinki önceden gelmişti.. kusura bakmayın uzun süre beklemiş oldunuz, ben de beklediğiniz için teşekkür ederim.. daha fazla değil ama 2 olumlamayı aynı anda yapabilirsiniz.. arada aynaya bakıp da tekrar etmeniz de faydalı olur.. topraklama kısmında evet bu tür sorunlar olabiliyor, sorun demeyelim de canlandıramayabiliyor bazı kişiler..yüzde 10/ 15 gibi hipnoza giremeyen kişiler gibi aynı.. canlandıramasanız da zihninizde düşünerek yapın. bir de şunu tavsiye edebilirim.. topraklama aşamasına geldiğinizde doğrulun ve de gözlerinizi açın,kağıda hızlı bir şekilde yazın ne düşünüyorsanız, yani yazarak yapın, hiç engellemeden çok hızlı bir şekilde yazın.. bittiğinde tekrar yatıp gözlerinizi kapatın ve ışık ve sarılma seansını düşünün... çalışma bittikten sonra da kağıtları yırtıp atın... güzel günleriniz olsun, sevgiyle..
beyazgul


17-04-2012 14:21:36
yorumlarınınız için çok teşekkür ederim.inşallah öyle olur,olumlu çıkmasına çok ama çok sevindim..benim de ailemle paylaşmaya dilim varmıyor inanın.bir süre daha beklerim sanırım.bu güzel aşkı bu küskünlüğü ile kaybetmez umarım..çok teşekkürler tekrar..
prettyarch
17-04-2012 14:24:12
bu aşamada tabiki evlenmek istedim,ancak o da çok istiyordu,baskı olarak algılayacağını düşünemedim ben:)neyse hayırlısı olsun inşallah...


birkerebir
23-04-2012 00:03:28
merhaba tekrar, birtakım gelişmelerin yaşanacağını düşünüyorum.. hayırlısı olsun hakkınızda.. sevgiyle..


prettyarch
23-04-2012 01:20:38
amin inşallah hayırlısı olur...
prettyarch


24-04-2012 23:19:01
Beğenmemek mümkün mü??? Yine çok beğenerek ve her satırını ayrı bir dikkatle tekrar tekrar okuduğum bir yorum ve destek olmuş yazınız, çok teşekkür ederim :)
birkerebir
27-04-2012 03:30:16
rica ederimm.. sevgiler.. :)
gipsy


16-04-2012 22:09:14
çok teşekkürler. aramızdaki duruma karakyer çekişmesi dediniz ne demek? ben çok çabaladım ama o bittiğini ve geri dönüşü olmayacağını söyledi bana.çok aradımmm benn .bu tutumumu değiştirmem gerekiyor biliyorum.bana görede anlamsı yere bitti bizim ilşikmz.bu kişinin çevresinde bir bayan war dediniz bu kişi görüntü olarak nasıl biri anlatabilir misiniz?bu kızın eski erkek arkadaşıma karşı ilgisi sevgisi warmı peki?aralarında ilişki olacak mı? bana anlattığınız telepati yöntemi ise bunu yaptıktan sonra size tekrar tarot yorumumu göndereceğim kelt açılımı olarak?
birkerebir
23-04-2012 00:28:29
merhaba tekrar rüyarüya; kızın ilgisi var, zaten siz birlikteyken de ilgisi varmış, önceden tanıdığı bir kişi diye düşünüyorum..birlikte olacaklarıyla ilgili bir işaret çıkmadığından böyle birşey olmadığını söylemeliyim.. karakter çatışması derken, yani aynı olayları farklı bir gözle değerlendirmek olarak düşünün... yani çok büyük bir problem yok aranızda aslında ve durduk yere bitmiş bir ilşki.... gönderdiğim uygulamayı aynen yazıldığı gibi yapın.. 1 hafta sonra tekrarlayın.. bana tarot göndermek zorunda değilsiniz tekrar bu çalışmayla lgili olarak, ama dilerseniz başka uygulama gönderebilirim istediğinizde ya da açılımınıza tekrar bakabiliriz..bu tamamen size kalmış.. :) sevgiler..


ruyaruya
23-04-2012 01:13:52
yaaaaaa inanamıyorum sizeee evet öyle bir kız var ondan hoşlanan biz sevgiliykende hoşlanıyordu.görüşmuyolardı.biz ayrıldıktaan sonra görüşüuolar şimdi. peki bir sonraki falda bu kızın nasıl biri olduğunu sorsam fizksel olarak bitşeyler söylıyebılır mısnız? evet durduk yere bitti biizm ilişki bana görede ama onun için birkere bitmiş ve geri dönüş yok dedi bana:(. bitşey sorcm onun ilerde bana dönüşü olacak mı ?peki bu çalışmayı bir hafta sonra neden tekrarlayacağım?
ruyaruya


16-04-2012 23:40:37
merh. dün fal göndermiştim ama hala bekliyor.unutulmuş olabilirmiyim:(((
nyz123
17-04-2012 01:02:10
Teşekkür ederim bekledigime değdi:)) topraklamayi da en kisa zamanda yapicam:)) ben arabayı falan düşünmüyorum.kendi açıklama ihtiyacı hissederse arar:)) bir vade zaman dilimi çıktımı.tekrar cok tesekkurler


birkerebir
23-04-2012 01:26:07
rica ederim..kartlardan net bir tarih vermem şuan için zor.. hayırlısı olsun.. çalışmayı deneyin mutlaka, faydasını görenler oldukça fazla.. sevgiler.. :)
nyz123


16-04-2012 21:12:32
Teşekkür ederim söylediklerinizi yapacağım yol yapan benim aynı şirkete bağlı çalışıyoruz bizin yerimiz onlardan ayrı ben başka bir şehirden gelip gidiyorum hergün şu anda konuşmuyoruz onun hayatında başka biri var arada sırada görüyorum ama konuşmuyoruz iş için doğru söylüyorsunuz saçma sapan bir iş canım sıkılıyor inşallah hayırlısı olur çok teşekkürler tekrar...
birkerebir
23-04-2012 00:29:18
rica ederim.. hayırlısı olsun..
Beyaz


14-04-2012 23:40:35
sevgili birkerebir çok teşekkür ederim,çok çabuk oldu yorumunuz harikasınız!gördüklerinize çok inanmak istiyorum çünkü şuan umursamıyor gibi davranıyor ve öyle haberler geliyor.söylediğiniz harflerde aile üyeleri var belki onlar olabilir,bende net bilmiyorum...dediğiniz topraklama işlemini yapıcam ancak olumsuz düşünceler var kafamda şuan onla ilgili,uygulamayı yaptıktan sonra 2.aşamaya nasıl geçeceğim?tekrar fincan mı göndereyim yoksa tarot mu?yani ondan bir haber gelmezse bu uygulamadan sonra 2.aşamayı yapmayacakmıyım?bu konuyu da netleştiriseniz çok ama çok sevinirim,emeğinize sağlık..herşey gönlünüzce olsun...
birkerebir
23-04-2012 00:34:17
merhaba prettyarch; olumsuz düşüncelerinizi zaten topraklama sırasında boşaltacaksınız, o an kendinizi tamamen rahatlamış hissettiğinizde ışık ve sarılma seansına devam edeceksiniz.. yani gönderdiğim çalışma bir bütün... yani komple yapmalısınız.. ama hani çalışma sırasında o hissettiklerimizi karşımızdakine söyleme sırasında hala içimizde kızgnlık duyguları hakimse ve tam rahatlayamamışak ışık ve sarılma seansını yapmayın, orada kesin.. birkaç gün sonra tekrarlayın..sevgiler..


prettyarch
23-04-2012 01:20:18
çok teşekkürler,sevgiler..
prettyarch


15-04-2012 23:46:58
Merhaba, öncelikle yorumlarını keyifle okudumeşekkür ederim.Hislerimin tercumanı oldun, çünkü hayatımda büyük değişiklikler olcağını her zaman biliyordum ama zaman....öncelikle maddi olarak bir blokajım olduğu kesin ama bana biraz yardımcı olamazmısın daha pratik neler olabilir, çünkü üzerimde bir dönem çalışıldı ama benim sanırm güncel duygularım ve davranışlarım yanlış :( diğer konuya gelince o kişiye karşı benimde hiçbir hissim olmadığını anlamışsındır, ama derdim süper bir şekilde ifade ettiğin gibi ruhumun özgürleşmesi bağımın kopması ve iyi iletişimde olmak, umarım telapatiyle başarırım.Son bir soru yeni bir işe başladım ve maddi manevi burda mı gelişeceğim merak ediyorum.Şimdiden teşekkür ederim.
birkerebir
23-04-2012 01:33:28
merhaba sevgili elix; aslında bu konularla ilgili olduğunuz için günlük olayların ya da davranış şekillerinizin farkında olduğunuzu düşünüyoru.. hal böyle olunca derin bilinçaltı kalıplarının üzerinde çalışmak gerekir.. özellikle bolluk ve bereketle ilgili çok kritik anlar olabilir geçmişte ya da spesifik bazı durumlar etkili olabilir.. örneğin maddi zenginliğe ulaştığınızda yalnız kalacağınızı düşünüyoru olabilirsiniz.. ya da çok küçük bir yaşta edindiğiniz zengin insanlar kötü olur gibi bir kalıp edinmiş olabilirsiniz.. bunları kendiniz de aslında tespit edebilirsniz...günlük olaylarla diyelim size para verirken o anki hislerinize odaklanın.. arayı zorla mı alıyorsunuz, utanç duyuyor musunuz.. ya da diyelim ki bir iş yaptınız ve hakettiğiniz bir miktar para var, bunu isterken zorlanıyor musunuz, ayıp birşey gibi mi geliyor birinden para istemek.. bunları tespit edin yavaş yavaş... bunun dışında evinizin oturduğunuz sol köşesine mor bir obje koyarsanız bolluk ve bereket enerjisi için uygun olur..ve de geçmişteki kişilerle bağları mutlaka kesin.. bunun için meditasyonlar var,pratik, nette de bulabilirsiniz.. görüşmek üzere sevgiler..
elix


15-04-2012 22:16:13
teşekkür ederim,yorumunuzu aldım, detayları için ayrıca teşekkür ederim, doğrusu çabalarım beni yormakta,artık düşüncelerim karmakarışık, bilinçaltı temizliği ile ilgili ne yapabilirim?
ninfe


16-04-2012 01:15:24
Uzun ve özenli yorumunuz için teşekkür ederim. Kaderimdeki kişi dediğiniz kişi, eski erkek arkadaşıma benziyor yükseleni akrepti. Ama açıkçası emin olamadım. Doktordu. Ancak ayrılalı 10 ay oldu ve bu yaz evleneceğini söyledi bana. Bu sebeple iki soru sormak istiyorum. Eski erkek arkadasım sizce gerçekten bu yaz evlenir mi , yoksa bir geri dönüş yaşar mı ? Bir de bu yengeçle sizce ne kadar sürebilir ? Çok teşekkür ederim.
birkerebir
23-04-2012 01:41:12
merhaba; yengeç ile ilgili çok uzun bir vade olacağını düşünmüyorum.. yani çok fazla tatmin edecek bir ilişki değil..uygunluk enerjisi düşük.. sizi çok fazla doyurmaz bir süre sonra diye düşünüyorum..doktor olan kişi ile ilgili olarak ek bir kart çektim.. bu kişinin evlilik düşündüğü kişi ile ilgili olarak çevresinden onay alamayacağı gözüküyor.. yani birtakım eleştirilere maruz kalacak.. evlilik ile ilgili sembol çıkmadı.. tam tersi mekan ayrılığı çıktı bu kişi ile ilgili,, ve de planlarının erteleneceği yönünde işaretler var.. yani bu yaz evlenmesi zor gözüküyor.. .. sizin ise geçmiş bağlantılı akrep kişisi geleceğinizde çıktı.. bu kişi olma olasılığı yüksek.. hayırlısı olsun .. sevgi sizinle olsun..
lisbeth


16-04-2012 17:57:36
bekliyip geleceği gördükten sonra yine yorum yapacağım.. 1 hafta içinde yeni oluuma doğru yola çıkacağım teşekkürler
birkerebir
23-04-2012 00:47:07
güzel günleriniz olsun sevgili bulent129;umarım yeteneklerinizi ve kendinizi tam anlamıyla gerçekleştireceğiniz kapılarınız açılsın önünüzde.. sevgiler..
Bulent129


14-04-2012 15:42:57
çok teşekkürler sevgili birkerebir, yine çok isabetli bir yardım aldım sizden.evet değişime kararlıyım ve adım atmaya başladım.kendimi değerli bulmuyorum derinlerde doğru.sürekli verenim buda beni yoruyor bir yerden sonra.uygulicam dediklerinizi...hayatımdaki insan için kaderi sizinle bağlantılı diyorsunuz ya bu geçmişlemi geleceklemi ilgili acaba?
birkerebir
23-04-2012 00:45:58
gelecekte de çıktı sevgili simurgny, bu kişinin enerjisi anlamında etkisi gelecek günlerde de üzerinizde gözüküyor.. olumlamayı mutlaka uygulayın.. ve "almak" davranışıyla ilgili de kendinizi dışarıdan bir gözle izleyin ve yavaş yavaş değiştirin.. görüşmek üzere,, sevgiler..
simurgny


14-04-2012 11:41:08
:)çok teşekkür ederim, durumumuzu aynen okumuşsunuz,aynı zamanda çok yorgun ve yılgın hissediyorum,1 kez önceki tarotta yolladığınız topraklamayı yapmıştım, görüşmüştük sonra olumlu geçmişti ancak 2 gün snra ayrıldık.. hayırlısı inşallah, dediklerinizi uygulayacağım, enteresan bir şey var bende size söylemek istediğim, ayrı olsak da, yada kötü gitsede herşey hiçbir zaman gerçekte ayrılmıyacağımız hissini taşıyorum, bu neden olabilir?ruh eşim midir bu rastladığım insan? gerçek kaderimdeki kişimidir?ne dersiniz?sevgilerimle,tekrar teşekkürler:))
birkerebir
23-04-2012 00:42:09
merhaba ninfe; bu kişinin evrensel anlamda size birtakım şeyler öğretmek, içinizde birtakım duyguları ve bastırdığınız korkularınızı görmenizi sağlamak için girdiği çok açık.. kadersel bir bağ var.. ama ruheşiniz olmasıyla ilgili bir bilgi şuan için yok.. çok ciddi değişiklikler var sizi bekleyen, bu da çok net.. ama bu değişiklikler hemen değil, yavaş yavaş kendini gösterip sonra da hızlanacak.. taşlar sarsılıp, yerine oturacak..çekim yasasını devreye sokmakla ilgili yazdıklarımı da mutlaka aklınızda bulundurun.. güzel günleriniz olsun.. sevgilerimle.. :)
ninfe


13-04-2012 20:45:18
sevgili birkerebir, yorumunuz için çok teşekkür ederim.olumlu olmasına çok sevindim.evet kendi içimde çok sorgulama yaptığım bir dönemden geçiyorum.geri dönüşü ile ilgili ne kadar beklemem gerektiği konusunda bir zaman çıktı mı? bir konu da,anasayfanızda 3 aşamalı bir tarot yorumu gördüm.yani ikinci bir tarot-telepatik ilişki dediğiniz- önerir misiniz bana?enerjinizi çok net hissettim.güzel kalbinize sağlık,yanıtınızı bekliyorum..sevgilerimle...
prettyarch
13-04-2012 20:58:44
gerekirse 2. tarot için ekstra bilgiye ihtiyaç var mı?bunu da belirtirseniz sevinirim


birkerebir
14-04-2012 03:41:25
merhaba tekrar prettyarch; yaklaşık olarak 2 ay gibi düşünün bu kopuş dönemini, yakın gelecek kartları ortalama bu süreyi veriyor..çünkü tarotta net bir tarih almak zor.. sonrasında tekrar aynı düzene geri dönüş var.. evet ikinci tarotta telepatik ilişkiyi gönderiyorum.. sizin uygulayacağınız bir çalışma orada anlatıyorum zaten... ama vaktiniz olduğunda tarot değil de kahve içip gönderin, hem fincanınıza göz atarız hem de telepatik uygulamayı gönderirim.. istediğiniz zaman gönderebilirsiniz.. bilgilerinzi tekrar yazarsanız iyi olur, hatırlatmak amacıyla.. sevgi ve ışıkla..


prettyarch
14-04-2012 12:46:24
çok teşekkür ederim, en kısa zamanda kahve fincanımı da göndereceğim.yorumlarınız için çok teşekkür ederim.tekrar yoluna girmesini yürekten istiyorum çünkü...sevgilerimle..
prettyarch


14-04-2012 02:49:56
çuk teşekkür ederim çok dogru agzınıza saglık
birkerebir
14-04-2012 03:35:27
rica ederimm..
sulis


12-04-2012 05:04:20
zaman ayırıp,yazmış olduğunuz özenli yorumunuz için çok teşekkür ederim:)gerçekten ayrıntılı,uzun bir yorum görmek insanı mutlu ediyor .ama biraz kafam karştı ,tanıdığım kişinin kim olabileceğini düşünüyorum .keşke sorduğum soruyla ilgili kartlar zaman belirtseydi ,daha mutlu olacaktım:)belirsizlik ve aynı sahneleri tek başına oynamak yoruyor çünkü... : /
birkerebir
13-04-2012 03:39:21
merhaba tekrar,bu bir seneik bir açılım ve de bu bir sene içerisinde bir ilşki gözüküyor.. bu ilişki tanıyor olduğunuz bir kimse çünkü 2 aşamalı bir ilişki..ayrılıp barışmak şeklinde bir son ve başlangıç yaşayabilirsiniz.. bir ihtimal de önümüzdeki dönem tanışacağınız ama arada belki ayrılık yaşayacağınız ardından daha güçlü bir şekilde başlayacağınız,,ya da öylesine başlayacağınız ama biranda şekil değiştirip boyut atlayacak bir ilşki olabilir..( ilşkinin kendi çinde bir sonu ve ardından bir başlangıcı olacak)ama dediğim gibi asıl tanıyor olduğunuz bir kimse olduğu daha baskın.. sevgiler..
Melis573


09-04-2012 21:54:27
tekrar tesekiurler tekrar harikasin c harf dedinis yani dikatle ol kapia geliceak bana biseymi yapmak istyormu yani dikat nie ediim ciunki c harf ayrildim adam cok sagol
birkerebir
09-04-2012 22:24:51
yok o anlamda değil, dikkat edin derken böyle bir kişiyle bir görüşme ya da haberleşme olabilir anlamında söylemiştim.. bir kapı açacak dedim, şuan çok kötü aranız ama ileriki dönemde bu kişinin size bir dönüşü olabilir, kalbinin kapısını tekrar size açabilir, yumuşayabilir anlamında.. yani kapıda bekliyor anlamında söylemedim... bir de siz bu kişiye bir haber vs.. hiç göndermeyin, araya kimseyi sokmayın dediğim gibi.. onun bir kızgınlığı var ama o kızgınlığı geçecek ileride.. şuan biraz kızgın herhangi bir haber vs. göndermeyin, yanlış anlaşılmalar olmasın.. sevgiler..


Simona354
10-04-2012 19:51:21
anladim hayatim sagol
Simona354


10-04-2012 09:07:05
Sevgili Birkerebir ; belirttiğim gibi bu kişinin bir bağı var, evlilik bağı muhtemel bitirmek istediği ilişki o olabilir. Bizim kendisiyle bir ilişki adımımız oldu ama evli olduğunu söylediği vakit o adımlar geriye doğru atıldı her iki taraf içinde.Başarısız olan kısım o evet . Bunun dışında kendisinin hayatına dair pek bilgim yok ama mutsuzluğunu gözlerinden okuyabiliyorum bazen. Ben onunla evlilik hayali kurdum şöyle olursa nasıl olur.Yapabilir miyim? Dayanabilir miyim? Şu an için bir ikinci kadın olma durumum yok.Buna müsaade etmedim etmem de. Bunların dışında dediğiniz gibi zihnim karmaşa içerisinde ; kafamın içi yığılmalarla dolu. Karakterim itibari ile her şeyi içime atar ; kafamın içerisinde çözmeye çalışıyorum. Ne kadar başarılı olduğum ise bir muamma. Keşkelerle geçiriyorum şu anımı. Ümidim oluyor bazen. Çünkü onu istiyorum. Sonra vicdanım bağırıyor arkadan 'Senin hakkın değil!!' Bu şekilde sadece kendimi yiyip bitiriyorum.Bu nedenle unutmak istiyorum.Bu kişi şu an ki bağını bitirir mi bilmiyorum ama Bitirdiği takdirde muhtemelen benim kapımı çalacak. Ve ben o gün geldiğinde ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Onun yaşadığı acıları bende yaşadım.Bu da beni korku ve güvensizliğe onun kadar itiyor. Bilemiyorum.Sanırım unutmalıyım onu.Kafamda bitirmek için çok mücadele ediyorum.Lakin ya kendisi ya da eşi ya da çocuğu (Ve ya hepsi rüyama giriyor) Kendilerini hatırlatmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Keşke bu durum bitse. Keşke her şey hiç olmamış gibi olsa.(yine keşkelere boğuldum) Net olarak anlamak için soruyorum. BU kişi ile bir sonumuz yok değil mi? Ben boşuna ümitleniyorum yani.Söylediklerinizden bunu anlayabilir miyim.Ağzınıza(ya da parmaklarınıza ) sağlık.Ciddi bir emek vermişsin.Teşekkür ederim.
birkerebir
11-04-2012 22:44:57
merhaba tekrar emptychild; zaten sizin vicdan muhasebeniz o kadar açık bir şekilde kendini belli ediyor ki.. aslında 3. bir kişi olmayı kabul etmeyeceksiniz derken şuanki düşüncelerinizle paralel bir şey söyledim.. bu sizin vicdani bir kaygınız... açılımınızda bu kişinin mutsuz olduğu gözüküyor ama ayrılık vs. gbi bir durumu çıkmadı.. bu şeilde siz isterseniz şayet bu kişiyle ilşki yaşayabilirsiniz.. ama demek istediğim bu haliyle sizin böyle birşeye girmeyeceğinizdir, aynen yukarıda söylediğini gibi.. kendinizi suçlu hissetmeyiniz.. her şey insanlar için..duygularınıza bazen yol veremeyebilirsiniz, bazen istemediğimiz halde hiç olmayacak birine aşık olabilirz.. öemli olan 3. kişilere zarar vermemek.. ama olur da bu kişi kendiliğinden ayrılırsa bunda sizin bir suçunuz yok.. zaten şuana kadar olan olaylarda da suçunuz yok.. ama bilinçaltınızda kendinizle olan hesaplaşmanız yüzünden rüyalarınıza da girer, ya da düşünce olarak da sizi rahatsız eder.. bırakın suyu akışına, ve de şunu tekrarlayın: "herkesin hayrına olacak şekilde hayatımın ve duygularımın düzene girmesini kabul ediyorum".. bu cümleyi tekrarlayın, kendinizi suçlu issetmekten de vazgeçin..herşey deneyimdir,öğrendiğiniz büyük şeyler var bu dönem hayattan, sonrasında da bunların mükafatlarını alacaksınız.. güzel bir ilşkiniz var gelecekte, ama bu kişi ile o evli olduğu sürece birlikte olmayacaksınız.. bu kişiye net bir ayrılık kartı çıkmadığından olacak bu kişinin aynı kişi olduğunu söylemem zor.. ama herkes için, tüm evren için hayırlısı olsun..tekrar fal gönderrseniz uzun uzun yazabilirsiniz.. içinize atmayın kesinlikle, bazen kendi kendimz çözemediğimiz durumlar olur ve birine anlattığımzda rahatlarız..tutmayın, dillendirin, gerekirse kendi kendinize kağıda yazın hissettiklerinizi, topraklayın kendinizi sonra o kağıtları yakın ya da yırtıp atın..sevgiyle..
emptychild


08-04-2012 19:55:17
cok tesekiure derem cok guzel bir yorum bisey cok merakediyorum ayrildim adam yanindaki bayanle mutlumi iliskiler guzelmi cok sagol gorusurus
birkerebir
08-04-2012 20:48:03
merhaba simona; bu kişiyle uzun vadeli bir beraberliği gözükmüyor.. şuan için duygusallıktan ziyade açıkça ifade etmek gerekirse "tensel" bir beraberlik olarak gözüküyor.. ama bu kadın bırakmak istemeyecek bu kişiyi, fakat sonları birlikte gözükmüyor kartlarınızda.. sevgiler...


Simona354
08-04-2012 21:58:17
tesekiurler canim
Simona354


07-04-2012 12:29:34
birkerebir,,yorumunuz için çok teşekkür ederim,çok doyurucu ve açıklayıcı bir yorum olmakla kalmayıp dediklerinizin hepsi o kişlerebirebir uyuyo,evet dediğinz gibi zafer daha önceden duygusal bağım olan bir kişiydi:)diğer kişinin daha uygun olduğunu söylemşssnz benim iç sesimde öyle diyor fakat o çekingen ve duygularını belli etmiyor bende öyleyim o yüzden şuan aramızdaki iletişim kesildi?ne yapmalıyım
birkerebir
08-04-2012 17:04:07
..dediğim gibi sevgili cincon diğer kişi ağırdan alma eğiliminde, siz ilginizi ya da duygularınızı belli edin ama çok üstüne de gitmeyin.. zaten kendiliğinden yavaş avaş oluşacak birtakım durumlar öyle gözüküyor açılımınızda.. ama size çok uygun biri bu kişi..
cincon


11-04-2012 23:41:01
Muhteşem ötesi.... Sevgili birkerebir, size söyleyecek başka birşey bulamıyorum gerçekten süpersiniz.. Bu arada evet cocugu olan aradı tekrar. Ve evet biraz fazla hassasım bu aralar :)) isim ve diğer konulardaki (kardeşimin eşine kadar)söylediklernize de kesinlikle katılıyorum, hastalıklar konusunda da uzun zamandır tiroidim varmı diye baktırmak için doktora gitmeyi düşünüyordum, bakalım. Telefon olayı da umarım tanıdık birileri değildir.. Neyse bi sonraki falımda anlatırım ayrıntıları :) çok teşekkür ediyorum size, kocaman sevgiler..
birkerebir
14-04-2012 03:43:44
teşekkürler söleriniz için sevgili gipsy..rica ederim.. :) görüşmek üzere, evet bir kontrol ettirin en azından.. ama çok büyük bir şey çıkacağını düşünmüyorum.. ama hassasiyet olabilir o bölgelerde genel anlamda..
gipsy


06-04-2012 00:15:14
cook sagolun ewtt bılıyorum yazdan sonra artık hıcbır duygum kalmayacakk..cunkuu sımdı bıle azalmaya basladı..sadece arada bır alevlenıyor bazen işte dunden berı sınırım bozuldu benı engelledıgını gorunce kı o engellememıstr bılyorum cok emınım kı o eskı kadına yıne donmuss..duzelmez can..ve boyle yasadıgı surece de daha cok yalnız kalır..aradıgı huzuru ve mutlulugu da hıcbır zaman bulamaz nefsıne hakım olmayı oogrenmedıgı surece..artık sadece ıkı cıft lafım var ona ıcımde ukte olan onları soyleyecegım ve ıste o zaman onu tamamen bıtrmıs olacagım ıcımde ınanıyorumm bıtecek o..sadece gelmesını beklıyorum..ALLAHım o gunlerı bana gösterir ıns tabı ozamana kadar benı unutmazsa..
cansuuu
06-04-2012 00:17:13
yeter artık dıyp vazgectıgım noktada can mı gelecek yenı bırımı yoksa??


cansuuu
06-04-2012 00:28:49
birde sızce kım ıletsıme gecer nasıl hıssedyorsunuz?sızın hıslerınıze guvenıyorum..


birkerebir
06-04-2012 00:29:47
canım, yeni biri karşına çıkacak ama sen tereddüt edeceksin.. ama bu yeni kişi karşına çıkmadan önce senin can la bir iletişimin olacak zaten.. hatta sen artık tamamen içinden söküp atmak için sanki, böyle isyan eder gibi birşeyler söylüyorsun, buna niyet edeceksin yani.. ya da o niyetle iletişim kuracaksın.. sonra bir süre kendini uzaklaştıracaksın.. yeni biri dediğim gibi çıkacak ama sen tereddüt edeceksin aynı sıralar da can ın da seninle iletişime geçmesi gözüküyor.. ama o "çok yalnız".. bana yansıyan bu, kendini farklı gösteriyor bu kadar..
cansuuu


05-04-2012 11:21:29
:) çook teşekkür ederim sevgili birkerebir... Görüşmek üzere..
birkerebir
06-04-2012 00:47:15
rica ederimm:) görüşmek üzere ..:)
gipsy


04-04-2012 10:18:48
çok teşekkür ederim birkerebir, geçen seferki önerilerin çok işime yaradı, bu kez de elimden geldiğince uygulamaya çalışıcam ama bir insan nasıl aşka programlayabilirim alttan alta, işte bunu bilemiyorum şu an hiç:))
birkerebir
06-04-2012 00:46:43
seda diker'in "aslında giden erkek yoktur" isimli kitabını öneririm ;)sevgiler..
harlequinn


04-04-2012 01:47:57
öncelikle teşekkür ederim.çok fazla yorum yapmak istemiyorum uymayan şeyler tabi ki var ama sormak istediğim birşey var 2-3 ay birlikteler demişsnz sonrasında peki dönüşü olacak mı?birde şuan için (yaklaşık 1sene) geri dönüş görünmedi demişsiniz. yani açık olursanz dönmeyecek mi yoksa 1sene kadar zaman mı var dönmesine?
caresiz07
04-04-2012 01:49:48
birde 1 yıllık süreç için ise birtakım yanlış adımlar atacağınız görülüyor.. demişsniz ne gibi ?


birkerebir
04-04-2012 02:25:53
sevgili çaresiz07,açılımınız yaklaşık olarak 1 seneyi gösterdiğinden önümüzdeki 1 sene için bir geri dönüş yoktu açılımınızda söylediğim gibi. onun yanında 1 kişi gözüküyor, 3. bir kişi..diğer yazdığım durumlar onun düşünceleri ve iç yapısı zaten kartlarızda çıkanlar üzerine yazılmış durumlardır... yanlış adımlar atabileceğiniz, birtakım kişilerin yönlendirmesine maruz kalabileceğiniz yönünde uyarılar bulunmaktaydı kartlarınızda...yani bu ilşkiyle ilgili olarak başkalarından etkilenerek yapabileceğiniz her türlü davranış "yanlış" kategorisine giriyor... güzel günleriniz olsun, ışık ve sevgiyle kalın..


caresiz07
04-04-2012 16:08:51
2-3aylık süreçte kopukluk görnmüyor demişsnz sonrsasnda ayrılık var mı ?
caresiz07


03-04-2012 12:45:19
teşekkür ederim güzeş bir yorum.aynı burçtan değilsiniz ama ikinizinde aynı burçtan beliriyor derken tam ne demek istediğiniz anlamadım sadece.
birkerebir
03-04-2012 15:01:46
merhaba tekrar, rica ederim.. astrolojik haritada aynı burca yansıyor,etki olarak yani, o kapsamlı bir konu .. yani şöyle düşünün gezegenlerin vs.. belirli açıları var doğum zamanınızda bazı açılar bazı işaretleri verir gelecekle ilgili olarak, belli bir hesaplamayla hangi burcun etkisi altında olduğu çıkar kişinin (belirli bir konuyla ilgili olarak)... ikinizin de etkiye girdiğiniz açı aynı burca işaret etmekte evlilikle ilgili olarak..önemli bir işaret.. normal burcunuz olarak düşünmeyin.. sevgiler..


cnsycl
03-04-2012 15:25:56
anladım, o zaman kaderimdeki kişi sanırım bu değil çünkü şu an ki kişiyle burçlarımızda aynı :(
cnsycl