yükleniyor
Kalbime
4 ay
Fallarınızı bekliyorum sorularınıza yanıt bulalım
2 Beğeni
46 Yorum:
filiz767435 şartlı fal iade olmamış
4 ay
filiz767435 sen boş konuşma ve cevap verme
4 ay
Kalbime Kredi iade edildi filiz sayfamdan uzak dur
4 ay
ali123798 Hayır ciddi manada 5 kredi almak adına bu sekilde konustugunuz o derece belli ki biz 20 kişi baktırdı 20 kişi hepside çıktı kadın işinin ehli ve sen gelmis yok o yok bu hala boş boş konusmak ben suan yine fal atıcam ona ve biliyorum ki bakacak ve bana yol gösterecek boş konuşmayın
4 ay
filiz767435 ne emegi yiyoruz kardaşim olanı diorum ben iki satırlık abuk subuk fal
4 ay
ali123798 Yahu ben bu ablaya kaç kere fal baktırdım arkadaslarım da baktırdı ücretini düşürmüş kurmamış bizim arkadası gelmis burda abuk sabuk konusuyorsun uz hakkını eöegini yiyorsunuz
4 ay
Kalbime Gidin 5 TL biz ile istediğiniz yerde fal baktırın
4 ay
Kalbime Size yeterki cevabı verdim bulaşkanlık yapmayın
4 ay
filiz767435 ala
4 ay
filiz767435 5 liradan 1.buçuk kazanıorum diye hakkını vermiorsanız oh ne ama
4 ay
filiz767435 asıl sizin yaptığınız sahtekarlık
4 ay
filiz767435 buna fal mı denir
4 ay
filiz767435 dalga mı geçiyorsunum insanla
4 ay
filiz767435 üç satır anva
4 ay
filiz767435 yooo
4 ay
filiz767435 sen insan gibi soruları cevapladın mı
4 ay
filiz767435 yahu şartlı yapmışsın ne sistemi ne hatası
4 ay
filiz767435 sonra gel 1.buçuk tl de
4 ay
filiz767435 iç bi soruya yanıt yok
4 ay
filiz767435 iki cümle yazmışsın dalga gecer gibi
4 ay
Kalbime Kimseye zorla fal bakmıyoruz. Ayrıca falınızda hata oldu ise insan gibi yazın bildirin geri iade alın saçma sapan yorumlar yaparak çirkefleşerek bir yere gelemezsiniz
4 ay
filiz767435 ahlaksız olunuormuş bilsen sen şartlı fal bakmazsın
4 ay
filiz767435 hep siz haklsnz iki satrlk fal
4 ay
Kalbime Ve ayrıca zıkkım ve haram etmek olarak adlandırdığınız 1.5 TL ile zengin olunuyorsa buyrun siz olun saygısız ve ahlaksız şekilde yorumda yapmayın si
4 ay
filiz767435 blsen şartlı fal bakmazsın
4 ay
filiz767435 haram olsn tekrar
4 ay
Kalbime Haram zıkkım ettiğiniz 5 kredinin 1.5 kredisi bize yatıyor. Ve sürekli aynı krediyi geri iade alarak fallara kötü yorum yaparak birsey kazanamazsınız buyrun zıkkım ettiğiniz krediyi iade ettim mi. Ve sizin gbi kötü ruhlu insanların istedikleri içlerindeki kötülükten olmuyor şimdi birdaha bana bulaşmayın ve sayfamı terkedin
4 ay
filiz767435 çok kötü bkmşsn haram olsn
4 ay
filiz767435 çok kötü bakmışsn haram zkkm olsun.
4 ay
Kalbime Bitanem dua iyi gelecektir dua et bol bol
4 ay
yonca440 Paralı değil aslında abla beni çok seven bi ablam var sürekli dua eder hayır için okuyacak ben kuran okumayı bilmiyorum pek kalabalıkta herkes için de okutmak istym hanı hem doğum günü hem dua hepsi bi arada çıksın diyorum hani
4 ay
Kalbime Evet müsaitim canım
4 ay
cerenkayaaa Abla internetim bitmişti göndereyim mi musait misin
4 ay
yonca440 Çok teşekkür ederim abla hemen kahve icioz
4 ay
Kalbime Yaptım balım
4 ay
yonca440 Abla fal da indirim yapar mısın bugün arkadaşımla beraber atcaz 5 lira
4 ay
Kalbime Ceren göndermedin
4 ay
cerenkayaaa Tamam gönderiyorum abla
4 ay
Kalbime Ceren 5 kredi yapıcam gönder sen
4 ay
cerenkayaaa Abla fiyatı mı arttırdın kredim yetiyordu az önce..
4 ay
Kalbime Olur balım gönder
4 ay
cerenkayaaa Kahve atsam abla? Yeni kahve ictim ve anca ona kredim yetiyor
4 ay
Kalbime Katina falını bekliyorum canım
4 ay
cerenkayaaa Ayrılık oldu abla. Bitirmek istedi vs birsürü şey oldu..
4 ay
Kalbime Hatırladım ceren canım umarım güzel gelişmeler olmuştur
4 ay
cerenkayaaa Abla bana fal bakmıstım 1 ay önce. Kredim çok yok indirim yaparsan tekrar gelicem. Bi gelişme oldu çok merak ediyorum olacakları , senin yorumunu..
4 ay