yükleniyor
Havadisefredegonda
3 ay
Değerli üyeler çok şükür bugün daha iyiyim, bakımlara başladım. Sıra ile alıyorum. Geçmiş olsun dilekleriniz için hepinizden Allah (c.c) razı olsun. sevgiler
6 Beğeni
24 Yorum:
livia5 Gerçekten burada fazla detaya iniliyor tabii herkesin bi derdi var ama cok karısıyor yahu... Havadise abla da fala mı duvara mı yetişsin...????????
Geçen ay
errr287 Ya işinize bakın herkes sizinle ayni fikirde olmak zorunda degl
3 ay
errr287 Yallah sana defol
3 ay
errr287 Yallah sana defol
3 ay
livia5 Komik arkadasım çarpıya bas hadi yallah:) Kadercilik yapıp baktıran kim. Biz de bişeyleri bilerek baktırıyoruz herhalde seni germesin bizim verdigimiz para , öptük seni selametle
3 ay
errr287 Ve karalama yapmiyorum ben tabii ki fikrimi söyliycem yalan söyliycek halim yok. Hem herkesin yorum yapmaya hakkı var neden muhalefet oluyosunuz. Nazikce ayrılmak derken pardon da ben bu fala ne kadar verdim sallama dinlemek için degil tabii ki. Iki kez baktırdım birinde evleneceğim insana farklı diğerinde farklı birisini söyledi kader bu kadar değisir mi mantık var yani her neyse siz devam edin ben zaten asla gelmem.
3 ay
errr287 Kötü kalp mi :) ya cidden acıyorum size bana kalktı sosyal medyada olan tüm şeylerini saydı ayrıca gelmez dediği adam beni aradı. Sadece uyardım saf gibi fallara inanıp o şekilde yasamak sizin sorununuz. Geleceği Allah bilir medyum tarzı ne iş yaptığı belli olmayan insanlar degil. Yardımcı olmaksa amacı 50 tl fal bakmaz her neyse size iyi uyumalar canm :)
3 ay
livia5 Herkesle iletişimi tutmuş bag kurmuş sizinle bir problem olduysa kötü kalbinizdendir errr287:) Karalamanıza gerek yok nazikçe ayrılın gelmeyin bi daha da... insanlar biliyor kendilerine ne dendiğini kötü deneyimi ols gelmezler bi daha... O yuzden siz iki yorum attınız diye kimse terketmez burayı ay ne komik ya:)
3 ay
errr287 Ya arkadaşlar lütfen inanmayın yemin ederim bana dedikleri çikmadı ve gidip sosyal medyadan bilgi toplayıp gelip burada anlatıyor. Simdi bunu da siler ama ben yine yazarim. Size kimse fal atmamalı resmen dalga geçiyosunuz
3 ay
Tuğçe0606 Havadis hanım birde ben dün kendisi ile iletişim kurdum yazdım . Bundan sonrası ne olur bilemiyorum. Lütfen ona da bakar mısınız ? Adım gelir mi ondan
3 ay
senlik Ya yemin ederim gidip sosyal medyadan bilgi toplayıp fal bakıyorum diye yutturuyosunuz. Dediklerinizin teki bile çıkmadı gelmez dediniz geldi. Sorsam kader değişken derseniz ne bu oyun mu sürekli değişsin. Size fal baktırılmaz cidden. Yorumu görüncede kaldırırsnz eminim ama merak etmeyin ben yazmaya devam ederm herkes görsün nasl olduğunuzu
3 ay
Tuğçe0606 Havadis hanım barışın hayatında başka bir bayan mı var bir bakar mısınız lütfen :((
3 ay
saadet507 havadise hanim iyi aksamlar ben ve burhana dair bir görünüz varmı
3 ay
mernes ablacım senden ricam falımın altındaki soru kısmına bakar mısın
3 ay
Derya010777 BEN DEGISTIRIP SAMAN KAM FALINA GECICEM SIRAM 2 ISI BILGIN OLSUN CANIM IADE OLDUĞU IÇIN YAZIYORUM
3 ay
Derya010777 CANIM BENIM SAMAN KAM FALI IDI IADE OLUNCA DUVARINDA DA YOK DIYE KADER BAKIM FALINI SEÇMEK ZORUNDA KALDIM. ASLINDA SAMAN KAM FALI 2.SIRAYDI
3 ay
Derya010777 Canım benim de 2.sıraydi ve saman kam falı idi.ZAMAN ASIMI IADE OLDU AMA BU SEFER 3.SIRA
3 ay
ceren65 :(
3 ay
ceren65 Havadise hanim internette de araştırıyorum her yerde nikâh düşmez yazıyor ?
3 ay
duuru 20 kredim var sadece kut ışığa 5 kredim eksik :(
3 ay
duuru Havadis abla 5 kredim eksik sadece kut ışığa çok moralim bozuk yardımcı olur musun ben daha önce baktırmıştım sana ablam karakalem kız olarak şifremi hatırlayamıyorum bu hesabım yeni açtım tekrar bakamısın ama 5 kredim yetmiyor :(
3 ay
livia5 Geleyim mi???
3 ay
beyaz00 Geçmiş olsun bugün seni düşündüm aklım sende kaldı iyidir inşallah diye bakıp durdum burda sana. boşver falları sen iyi ol yeterki.
3 ay
mernes ablacım çok geçmiş olsun ben 2. sırdaydım iptal oldu tekrar göndermek isityorum açabilir misin
3 ay