yükleniyor
Ruhfall
3 ay
Sistemdeyim arkadaşlar fallarinizi bekliyorum özel ve canlı fallarimada göz gezdirebilirsiniz...
2 Beğeni
18 Yorum:
ozlem606 Bak hadi lütfen
3 hafta
ozlem606 Evet bak lütfen
3 hafta
canisi94 Cok tesekürler yeni gördüm saol yalniz 10 gün gecdigi icin yoldiz veremiyorum benden 5 yildiz alirdiniz sory
Geçen ay
ozilove Iyi geceler ilk defa fal yolladim size 2. Siradayim bakabilecekmisiniz acaba
Geçen ay
ozilove Size fal yollamak istiyorum müsaitmisiniz acaba
Geçen ay
canisi94 Abi Benim falima nezaman bakarsin 2 saat bekliyorum cok Merrak ettim ,, beni unutma birinci siradayim????✌????
2 ay
Cengiz11 Çok iyiymişsiniz bu anladım başarıların devamını dilerim Bi gün isteğimi kabul ederseniz gelirim
2 ay
clotho Falıma ne zaman bakarsınız acaba?
2 ay
c.a. Abicim yorum kısmında soru sordum cevaplarsan çok ama çok sevinirim ^^
2 ay
Ruhfall İndirdim
2 ay
c.a. Su Ateş Tarot falı abicim ^^
2 ay
c.a. Su Ateş Tarot falı abicim ^^
2 ay
Ruhfall Hangi falı düşüreyim yaz düşür
2 ay
c.a. Abicim rica etsem ateş falinizi 14 krediye düşürebilir misiniz lütfen ^^
2 ay
lefter Size soru yazmıştım. Cevaplarmusiniz rica etsem
3 ay
ozilove Size fal göndermek istiyorum ama mesaj yeri çok kisa bişey anlatilmiyor acaba rica etsem bana mesaj kutusu acarmisiniz yada mesaj gonderebilirmisiniz
3 ay
lefter Sorularim vardi cevap yazarmisiniz tesekkurler
3 ay
iremceirem95 Merhablar size fal attim musaitseniz bakar misiniz su an
3 ay